2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı ara sınıflar (2.3.4.) öğrenci nakil işlemleri süreci...
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı ara sınıflar (2.3.4.) öğrenci nakil işlemleri süreci...
01- MERNİS adres kayıt sistemine göre sadece okulumuz kayıt bölgesine yerleşen öğrencilerin nakil başvuruları alınacaktır.
02- Nakil kabul iş ve işlemleri e-okul üzerinden nakil işlemlerinin açılmasını takiben başlayacaktır.
03- Nakil yoluyla okulumuza kesin kayıt yaptırmak isteyen velilerimizin;
a- Öğrenci kimlik fotokopisi
belgeleri ile birlikte okul müdürlüğüne şahsen müracaat etmesi gerekmektedir.
04- Nakil iş ve işlemleri okul müdürlüğümüz bünyesinde hafta içi 09.00-17.00 saatleri arasında yapılacaktır.
05- Nakli yöntemi ile kaydı gerçekleştirilen öğrenciler önce geçici şubelerine alınacak, nakil gidenler belirlendikten sonra şubelerdeki kız-erkek öğrenci sayıları ve şube mevcutları ile derslik kapasiteleri dikkate alınarak kesin kayıt komisyonu tarafından şubelerine yerleştirilecektir.
Nakil Başvuru Formu : İNDİR
*** Öğrenci nakilleri e-Okul sistemi üzerinden sürekli takip edilecek; gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran veliler hakkında yasal işlem yaptırılacak olup, okul değişen öğrencilerin tespiti halinde adreslerine uygun okullara kayıt ve nakillerinin yapılması sağlanacaktır.